נושא: בולם של פוקס תאריך: 6/18/2010 7:30:00 PM
מחבר/ת: נחום גליק
בולם פוקס אחורי בסטאמפי.... כשרק קניתי את האופניים תמיד אחרי הרכיבה היה המון חומר שיכוך על הרגל של הבולם מלווה בחול, אחרי רכיבה הייתי מנקה את זה
ועכשיו אחרי חצי שנה עם האופניים כמעט ואין את החומר הזה האם זה תקין? או שצריך למלא חומר (טיפול לבולם)?
|