טקסט הודעת פורום
| 6/18/2010 10:32:00 PM |
|
נושא: סביר להניח שהבולם צריך לעבור טיפול תאריך: 6/18/2010 10:32:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
מה שעוד יותר הוא היה צריך לעבור טיפול תחת אחריות שהאופניים היו חדשות... "הזעה" כמו שאתה מתאר היא דבר אינו תקין.
|
חזרה לפורום |
|
|