נושא: נבדוק בחנות.. תאריך: 6/18/2010 11:25:00 PM
מחבר/ת: אלכס זברובסקי
תודה, מוטב שאהנה מהם אחרי כל ההרפתקה של הפרויקט.. :-) ככל הנראה אני גם צריך לעשות facing/chasing לשלדה וזה בטוח בחנות, אולי באותה הזדמנות אעשה שם כבר גם הרכבת crown race וכפות של headset. השאר - נראה לי לא צריכה להיות בעייה להתמודד לבד.
|