נושא: השוואה לא נכונה... תאריך: 6/19/2010 6:13:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
לרוקשוקס יש רמות שונות של בולמים - בין בולמים "כלכליים" - כלומר זולים יחסית, אבל באיכות סבירה, לבין בולמים משובחים - ויקרים בהתאם. הטורה הוא בולם יחסית זול בתוך הסדרה של רוקשוקס.
לפוקס יש רק בולמים באיכות גבוהה ביותר, והואנילה הוא בהחלט כזה.
על פי הגדרות היצרנים, הטורה הוא בולם XC, כלומר לא מיועד לקפיצות (הוא לא יהרס מקפיצות מזדמנות, אבל לאורך זמן זה יהרוס אותו), בעוד שהואנילה מיועד גם לפרירייד.
לכאורה הטורה בולם מצויין ביחס למחירו למטרות שהגדרת, אבל הואנילה הוא בולם טוב יותר לפי כל קנה מידה ובאותו מחיר הייתי מעדיף אותו ללא ספק. אם היית משווה את הפוקס לרבליישן או לפייק, למשל, הייתי פחות נחרץ...
|