טקסט הודעת פורום
| 6/19/2010 9:09:00 PM |
|
נושא: ה"כמות" זה הדבר הלא תקין תאריך: 6/19/2010 9:09:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
והזעה זה בדיוק ההגדרה לכמות לא סבירה של חומר שיכוך שיוצאת מהבולם. תיהיה בטוח שיש מספיק חומר בתוך הבולם הרי זאת הייתה הזעה ולא נזילה שהכל יצא..
|
חזרה לפורום |
|
|