הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/19/2010 9:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  ה"כמות" זה הדבר הלא תקין
נושא: ה"כמות" זה הדבר הלא תקין תאריך: 6/19/2010 9:09:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

והזעה זה בדיוק ההגדרה לכמות לא סבירה של חומר שיכוך שיוצאת מהבולם.
תיהיה בטוח שיש מספיק חומר בתוך הבולם הרי זאת הייתה הזעה ולא נזילה שהכל יצא..


חזרה לפורום