הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2010 12:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  t g עם תוכן  רכבתי על הבולם הזה-הוא זכור לי כבולם מאד נעים
נושא: רכבתי על הבולם הזה-הוא זכור לי כבולם מאד נעים תאריך: 6/20/2010 12:06:00 AM
מחבר/ת: t g

הוא אויר כמה שידוע לי-אבל שוב-מבין 2 האפשרויות-הייתי לוקח רוקשוקס
ואין מצב שטיפולים יעלו כמו פוקס

שניהם אגב איכותיים-ורק תופעת העדר הישראלית-מקנה לפוקס "שם" יותר טוב.תכלעס בדגמי קצה רוקשוקס מוביל


חזרה לפורום