נושא: רכבתי על הבולם הזה-הוא זכור לי כבולם מאד נעים תאריך: 6/20/2010 12:06:00 AM
מחבר/ת: t g
הוא אויר כמה שידוע לי-אבל שוב-מבין 2 האפשרויות-הייתי לוקח רוקשוקס ואין מצב שטיפולים יעלו כמו פוקס
שניהם אגב איכותיים-ורק תופעת העדר הישראלית-מקנה לפוקס "שם" יותר טוב.תכלעס בדגמי קצה רוקשוקס מוביל
|