הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/20/2010 1:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב .א. עם תוכן  יש הבדל
נושא: יש הבדל תאריך: 6/20/2010 1:10:00 AM
מחבר/ת: אביב .א.

יש הבדל משמעותי בין הבולמים ראשית פוקס לא מייצרת בולמים ברמה נמוכה כלל
והייצור נעשה באותה איכות לכל הבולמים שלהם
בעוד שרוקשוקס מייצרת בולמים בטווחי מחירים שונים וברמת איכות שונה מהגבוהה ביותר לנמוכה ביותר
מבין שתי האפשרויות הייתי הולך על הפוקס
אבל הייתי מציע לך לבדוק עוד הצעות (למשל מפרסמים בולם קידמי של FOX FLOAT שנת 2008 ב 1650 בלוח יד שניה אומנם הוא 140 אבל זה נראה משתלם)


חזרה לפורום