נושא: OFF: אבד מד מהירות SPECIALIZED לבן באיזור תל-חדיד תאריך: 6/21/2010 8:56:00 AM
מחבר/ת: בני תמר
ביום שבת בבוקר (19.6.2010) נפל לי מד המהירות באיזור תל-חדיד לכיוון בן-שמן. מד המהירות של SPECIALIZED בצבע לבן. תודה מראש למוצא.
לינק לתמונה: http://cdn.mos.bikeradar.com/images/bikes-and-gear/accessories/gadgets/cycle-computers/1268821286675-a0xu6kfbxqw9-399-75.jpg
בני 052-854.4905
|