הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2010 12:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  החלפת גלג"ש קידמי
נושא: החלפת גלג"ש קידמי תאריך: 6/21/2010 12:10:00 PM
מחבר/ת: ערן ל

יש לי קראנק של טרואטיב
הגלגל הגדול קצת עקום ואני רוצה להחליפו.
מדובר על גלגל 44 האם אני חייב במקומו גלגל 44 או אפשר גודל אחר?


חזרה לפורום