טקסט הודעת פורום
6/21/2010 12:10:00 PM
ערן ל
החלפת גלג"ש קידמי
נושא:
החלפת גלג"ש קידמי
תאריך:
6/21/2010 12:10:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
יש לי קראנק של טרואטיב
הגלגל הגדול קצת עקום ואני רוצה להחליפו.
מדובר על גלגל 44 האם אני חייב במקומו גלגל 44 או אפשר גודל אחר?
חזרה לפורום