טקסט הודעת פורום
6/23/2010 10:19:00 AM
ערן ל
טרובאטיב
נושא:
טרובאטיב
תאריך:
6/23/2010 10:19:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
הגלגל הגדול התעקם (אני משתמש בו דווקא הרבה)
החלטתי לא ליישר אלא להחליף ואם כן לאיזה גודל האם יש יתרון בגלגל גדול/קטן יותר מ 44 המקורי?
חזרה לפורום