הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2010 10:19:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  טרובאטיב
נושא: טרובאטיב תאריך: 6/23/2010 10:19:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

הגלגל הגדול התעקם (אני משתמש בו דווקא הרבה)
החלטתי לא ליישר אלא להחליף ואם כן לאיזה גודל האם יש יתרון בגלגל גדול/קטן יותר מ 44 המקורי?


חזרה לפורום