נושא: השאלה היא תאריך: 6/23/2010 11:45:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
(אגב, התשובה שלי "בהמשך לזה..." היתה פתוחה איזה שעה בעבודה ולכן לא ראיתי שכבר הוספת שאלה...)
למה התעקם הגג"ש? בעיקרון אני לא רואה איזה טעם להשתמש בגלגל שיניים קטן יותר, כי הרווח גם במרווח גחון וגם ב(הפחתת) מהירות יהיה קטן. ואם אתה משתמש הרבה בגג"ש הגדול, ורוצה וצריך גג"ש אפילו יותר גדול... חשבת על אופני כביש........? ;)
|