נושא: גלג"ש גדול/קטן תאריך: 6/23/2010 1:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ההפרש בין 44T לבין 32T הוא בערך שני הילוכים. רוכבים אגרסיביים רבים (ואני בתוכם) מוותרים על הפלטה הגדולה עבור מגן גלג"ש (BashGuard), ומחליפים את האמצעית ב36T, מה שאומר שויתרת על הילוך וחצי, בחלק העליון של הסקאלה. למרבית השימושים זה מספיק. לXC ארוך זה טיפה מגביל, ואולי גם לDH, אבל אם אתה רוצה זוג יחיד שעושה הכל, צריך להחליט על מה מוותרים...
במקום 44T אפשר להרכיב 42T, ואולי 40T. יותר קטן מזה לא ראיתי, ולא בטוח שיש למידת הברגים. בכל מקרה, הגדלה של הפלטה האמצעית מייתרת את כל הקומבינה.
|