הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2010 1:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מסכים חלקית. קצת לחדד
נושא: מסכים חלקית. קצת לחדד תאריך: 6/23/2010 1:46:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במישורים בהחלט עבדתי עם פלטה גדולה, כשהיתה לי.
גם בירידות טכניות. לא יודע מי זה "אף אחד", אבל חלק מאלה שמוותרים על פלטה גדולה מחליפים פלטה אמצעית ל36T, ויש אפילו ל40T. מתחרי מדרונות עובדים עם 40T ואפילו יותר - זה לא סתם עניין של אגו. הם צריכים את זה.

זאת ועוד - ויתור על פלטה גדולה מחייב שינוי קו השרשרת (Chain Line), או שינוי בהרגלי החלפת ההילוכים - בכל מקרה שחיקה מוגברת של השרשרת וגלגלי השיניים.

בעניין מרווח הגחון - אני מאוד מקפיד על אופניים גבוהים. טוב לAM/FR, פחות נוח בDH (אבל אני ממילא לא מתחרה), ולכן ההפרש בין 44T לבין מגן גלג"ש 36T זניח...


חזרה לפורום