טקסט הודעת פורום
6/23/2010 3:10:00 PM
יוסי לב
אין שמץ של מושג
נושא:
אין שמץ של מושג
תאריך:
6/23/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת:
יוסי לב
יש רק סרטון תיקון עם V , לא מצאתי עם דסקיות.
האם קיים הבדל בכלל?
חזרה לפורום