הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2010 3:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי לב עם תוכן  אין שמץ של מושג
נושא: אין שמץ של מושג תאריך: 6/23/2010 3:10:00 PM
מחבר/ת: יוסי לב

יש רק סרטון תיקון עם V , לא מצאתי עם דסקיות.
האם קיים הבדל בכלל?


חזרה לפורום