נושא: באשר נפלתי, נפלתי. תאריך: 6/23/2010 8:21:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אני משתדל תמיד לא להכליל. הפעם נפלתי.
במישורים (XC... ) ברור שפלטה גדולה עוזרת וקריטית לתחרויות XC וכדומה.
מי שרוכבים מדרונות עם 40T... אני מסיר בפניהם את הכובע. בטח אני אהיה הצופה וכמו שאמרת "מתחרי מדרונות", הם יתחרו במדרון.
ולמרות שחידשת לי בנושא זה, ולמדתי ואני שמח עם זה... קצת בבדיחות הדעת:
כמה פעמים ראית/נתקלת/שמעת על רוכבי שטח מכל הסגנונות שצריכים גג"ש 40T, ביחס לכל הרוכבים שראית? אני לא אחטיא הרבה אם אומר שאם נעגל את חצי האחוז הזה למטה נקבל... אף אחד :cool:
וגם... באסה. למעלה כתבתי משתדל תמיד. שוב נפלתי.
|