הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2010 12:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנטון קנדיבה עם תוכן  לגבי מעצורים
נושא: לגבי מעצורים תאריך: 6/24/2010 12:47:00 AM
מחבר/ת: אנטון קנדיבה

יש לי מעצורי hayes nine בני שנתיים בערך

הבעיה שלי היא שהם מרעישים פה ושם(לפעמים חורק, לפעמים סתם משפשף).
מה אפשר לעשות כדי שהמעצורים ירעישו פחות?
הרוטורים לא הכי ישרים - יש מקומות בהם אפילו שמים לב לסטייה של 2-3 מ"מ.
יישור שלהם יכול לעזור(עושים דברים כאלה בכלל?)? או להאשים את המערכת, שלפי מיטב ידיעתי די ידוע בבעיות האלה...
(לפעמים הרעשים אחרי קטע אגרסיבי או קפיצה מפסיקים, לפעמים נהיים יותר חזקים)

בינתיים כוח העצירה נשאר חזק כמו שהיה קודם.. אז כדאי להתחיל לדאוג, או פשוט להתרגל לרעשים? :eek:


חזרה לפורום