טקסט הודעת פורום
| 6/25/2010 5:34:00 PM |
|
נושא: ימ"ש של כל הגנבים! תאריך: 6/25/2010 5:34:00 PM
מחבר/ת: t g
מאז שגנבו לי כסא באחד הזוגות הקודמים-אני לא משאיר שניה את האופניים בלי השגחה ואם אין ברירה-שני מנעולים אחד פרסה ואחד נחש דרך הכסא-וכמה שפחות זמן. הלוואי שתמצא אותם אחי-באמת כואב כל הסיפור הזה של הגנבות שבת שלום :(
|
חזרה לפורום |
|
|