הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2010 9:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  אל תכנס לזה... :suss:
נושא: אל תכנס לזה... :suss: תאריך: 6/25/2010 9:28:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

המידה הממולצת לך היא מדיום.
יש לא מעט דגמים אך אני אישית הייתי הולך על אחד מהמותגים הנפוצים (והממולצים לטעמי):
ספשלייז הרדרוק
ג´י טי אוולאנס
טרק 4300
תעשה נסיעת מבחן ותחליט עם מי אתה מתחתן...
באזור מודיעין (גם אני משם) אם תרצה חנות טובה ובעיקר אמינה זו "מתגלגלים" שנמצאת בשילת (מתחת לרמי לוי), לא שאני מזלזל בשאר החנויות באזור אך איתם יש לי נסיון ארוך שנים ותמיד יצאתי מרוצה, אני בטוח שתקבל שם שירות מעולה ואמין גם אם את האופניים תקנה ממקום אחר.
נ.ב אני לא עובד שם ואחותי לא מזכירה שם...   ;)


חזרה לפורום