הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2010 10:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן ע עם תוכן  באיזה דגם של בלייז מדובר?
נושא: באיזה דגם של בלייז מדובר? תאריך: 6/25/2010 10:51:00 PM
מחבר/ת: עדן ע

יש חצי וואט, יש וואט ויש שני וואט.


חזרה לפורום