הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2010 11:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני תבורי עם תוכן  כאבי שרירים
נושא: כאבי שרירים תאריך: 6/26/2010 11:33:00 AM
מחבר/ת: בני תבורי

את מרבית יום עבודתי אני מבלה בהעמסה ופריקה ידנית של מיכלים די כבדים. את המיכלים אני משנע למרחקים לא גדולים על עגלה. הולך הרבה ומהר, שותה המון מים. בתום יום עבודה אני סובל מכאבי שרירים בעיקר ברגליים המלווים בהתכווצויות שרירים, מה שמחמיר יותר לאחר רכיבות. הכאבים מלווים אותי לאורך כל היממה, במאמץ וגם במנוחה מוחלטת. אני מקווה שהתזונה שלי נכונה, נעזר בעיקר במידע מהפורום. להקלת ההתכווצויות אני שותה לפני השינה מי טוניק (בעצת רופאה), קשה לי לומר שזה פותר את הבעייה. אני עושה תרגילים לשחרור השרירים רק אחרי רכיבות וככל הנראה לא ממש מצטיין בזה...
שאלותי קשורות לכאבי השרירים ולהתכווצויות:
האם מומלץ עיסוי מקצועי אחת לתקופה לסיוע בשחרור השרירים? (ואל תתנו לדמיון שלכם להתפרע בבקשה),
האם מומלץ ליטול מגנזיום באופן קבוע להקלה בהתכווצויות? (הרופאה די מתנגדת),
תודה לכל מידע שתוכלו להעביר.
בני תבורי
מענית.





חזרה לפורום