טקסט הודעת פורום
6/26/2010 8:12:00 PM
שחר שימקו
מעצורים
נושא:
מעצורים
תאריך:
6/26/2010 8:12:00 PM
מחבר/ת:
שחר שימקו
אם אני עוברת להילוכים קומפנילו משימנו האם אני צריכה להחליף גם את המעצורים לקומפניילו?
חזרה לפורום