הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2010 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  Nomad
נושא: Nomad  תאריך: 6/28/2010 12:32:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

לפי דעתי NOMAD יותר טובים . מתלה אחורי של 6.3 נותן הרבה . כמו כן זה אופניים לכיוון פרי ראיד שגם מתאפסים נעדר .
אני ממליץ לך לבכון את האופניים . לרכב עליהם . יש הבדלים קטנים אבל משמעותיים . איך אתה מרגיש עליהם . לפעמים חצי מידה משפיע הרבה .
תנסה לרכב על כל הדגמים ולהתחבר עליה "רוחנית"   :)
וגם תלוי מה אתה הולך לעסות איתם ? סינגלים זורמים כמו שימשית או סינגלים עצבניים של מרכז מירב ?
או בכלל סתם רכיבות של XC ?


חזרה לפורום