נושא: Nomad תאריך: 6/28/2010 12:32:00 PM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי
לפי דעתי NOMAD יותר טובים . מתלה אחורי של 6.3 נותן הרבה . כמו כן זה אופניים לכיוון פרי ראיד שגם מתאפסים נעדר . אני ממליץ לך לבכון את האופניים . לרכב עליהם . יש הבדלים קטנים אבל משמעותיים . איך אתה מרגיש עליהם . לפעמים חצי מידה משפיע הרבה . תנסה לרכב על כל הדגמים ולהתחבר עליה "רוחנית" :) וגם תלוי מה אתה הולך לעסות איתם ? סינגלים זורמים כמו שימשית או סינגלים עצבניים של מרכז מירב ? או בכלל סתם רכיבות של XC ?
|