טקסט הודעת פורום
6/28/2010 4:02:00 PM
itzik bh
SHIMANO – Dyna Sys 10
נושא:
SHIMANO – Dyna Sys 10
תאריך:
6/28/2010 4:02:00 PM
מחבר/ת:
itzik bh
מישהו יודע אם יצאו דגמי אופניים עם מערכת ההילוכים החדשה? :confused:
חזרה לפורום