טקסט הודעת פורום
| 6/29/2010 1:27:00 PM |
|
נושא: האופניים באתר הרים תאריך: 6/29/2010 1:27:00 PM
מחבר/ת: יואב לביא
שלום ניר, אני אתמול דיברתי איתך בטלפון בקשר לאופניים ויש לי עוד כמה שאלות כמה הם עלו לך בחנות? מה משקל האופניים? האם הדיסקים חורקים או שאחד מהם לא עובד טוב? ועם יש להם שמיניות?
תודה יואב
|
חזרה לפורום |
|
|