נושא: TREK EX8 או Stumpjumper Comp תאריך: 6/29/2010 9:40:00 PM
מחבר/ת: דני
רוכב יחסית מתחיל מעונין לקנות אחד משני הדגמים הנ"ל ומתלבט קשות. אישית, ברכיבת נסיון סביב החנות הרלוונטית שכללה קצת עליות\ירידות של מדרכות\מדרגות, אהבתי יותר את הטרק. אבל יד2 מלא בספשייליזד דבר שמעלה בליבי תהיות שאולי הסטמפי הן הבחירה הנכונה....
תודה מראש לכל העונים!
|