טקסט הודעת פורום
6/29/2010 10:59:00 PM
נתי נתנאל
בקרוב מאוד.... דגמי 2011 בדרכם אלינו
נושא:
בקרוב מאוד.... דגמי 2011 בדרכם אלינו
תאריך:
6/29/2010 10:59:00 PM
מחבר/ת:
נתי נתנאל
חשוב לציין כי שנתון 2011 גם סראם יהיו 10 הילוכים החל מדגם הX.7
חזרה לפורום