טקסט הודעת פורום
| 6/29/2010 11:51:00 PM |
|
נושא: מבחן השוואתי תאריך: 6/29/2010 11:51:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
לא קראתי את הגיליון האחרון של מאונטיין בייק (מוטו) אבל ממה שחבר שלי מספר יש שם מבחן השוואתי של הדגמים הנ"ל + יצרנים נוספים ובסיכום לקחו הסטמג´מפר. תקרא... אולי תקבל נתונים נוספים.
|
חזרה לפורום |
|
|