הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2010 9:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ולד קוזמינסקי עם תוכן  סטמפי
נושא: סטמפי  תאריך: 6/30/2010 9:10:00 AM
מחבר/ת: ולד קוזמינסקי

היי
יש לי ניסיון עם סטמפי כי שנה . אופניים מצוינים . הכל שאלה של מה הסגנון הרכביה שלך ? אני התחלתי עם רכיבות XC וסינגלים זורמים ואם נתנו תרומה מצוינת . אבל ברגע שהתחלתי AM - אופס ...הם לא מתאימים . גלגלים לא חזקים . בולם 120 ואופניים קצת קלות מדי . אז הוחלפו לHEKLER .
מבחינת החלקים הם תרומה מצוינת לכסף .





חזרה לפורום