נושא: אבדו כפפות Dirtpaw שחורות של FOX תאריך: 6/30/2010 4:32:00 PM
מחבר/ת: Gil Naor
אתמול בלילה (29.6 - 20:30) עשינו את סינגל שמשית. בהתארגנות לאחר רכיבה ברחבת החניה של הכניסה לשביל הסלול שכחתי להכניס את זוג הכפפות (שחור) לרכב והן כנראה נותרו על מכסה תא המטען ונפלו עם תחילת נסיעה.
אשמח לקבלן חזרה במידה ומישהו נתקל בהן!
בתודה מראש :-) גיל
052-8395315 [email protected]
|