הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2010 4:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Gil Naor עם תוכן  אבדו כפפות Dirtpaw שחורות של FOX
נושא: אבדו כפפות Dirtpaw שחורות של FOX תאריך: 6/30/2010 4:32:00 PM
מחבר/ת: Gil Naor

אתמול בלילה (29.6 - 20:30) עשינו את סינגל שמשית.
בהתארגנות לאחר רכיבה ברחבת החניה של הכניסה לשביל הסלול שכחתי להכניס את זוג הכפפות (שחור) לרכב והן כנראה נותרו על מכסה תא המטען ונפלו עם תחילת נסיעה.

אשמח לקבלן חזרה במידה ומישהו נתקל בהן!

בתודה מראש :-)
גיל

052-8395315
[email protected]




חזרה לפורום