נושא: לא שמועות, בינתיים אין הרבה, אבל מתקדם! תאריך: 7/1/2010 10:01:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
בינתיים יש קריטריום: 1.6 ק"מ סלול ועם תאורה בלילה (שעובדת), קרוב אך רחוק מקופסאות הרצח הממונעות.
עובדים כיום על מסלול קפיצות/פאמפטרק או איך שלא קוראים לזה... (מצורפת תמונה שאני צילמתי מהכביש הראשי)
וגם כתבות:
http://www.bikezone.co.il/%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%A9/%D7%99%D7%A9-%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A0%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%94.html
http://www.halat.co.il/web/8888/nsf/ARCLookup.taf?_function=details&_ID=139178&PF=20&did=3096&G=&lang=HE&SM=&_UserReference=11F146537D07838F4C2C3654
|