הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2010 8:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  הבולם הקדמי "נתקע"
נושא: הבולם הקדמי "נתקע" תאריך: 7/1/2010 8:49:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

יש לי רוקשוקס recon מתכוון 85-130 מ"מ
היום לפני שיצאתי לרכב רציתי להאריך אותו מ100 מ"מ ל130 מ"מ, פעולה די שגרתית
הבעיה שהמחוגה לא עשתה כלום.. סובבתי וסובבתי והבולם לא זז
התסכלתי קצת מקרוב על המחוגה וראיתי שהיא קצת קרועה במרכז
יכול להיות שזה בגלל זה? יכול להיות שהמחוגה היתה קרועה כבר לפני ולא שמתי לב..

בכל מקרה, מה אני צריך לעשות?
כעקרון יש לי אחריות במצמן אבל לפי מה שאני יודע קובי בסידן מטפל בבולמי רוקשוקס..
ומה הבעיה לדעתכם?


חזרה לפורום