טקסט הודעת פורום
| 7/1/2010 10:19:00 PM |
|
נושא: דבר עם מי שחייב לך אחריות תאריך: 7/1/2010 10:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם זה מכוסה במסגרת אחריות, תן להם להחליט איך הם מספקים לך שרות.
לא היית חושב לפנות ליבואן שימאנו אם היו לך בעיות עם ההילוכים, נכון?
|
חזרה לפורום |
|
|