הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2010 11:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נמרוד ד עם תוכן  נכון אבל
נושא: נכון אבל תאריך: 7/1/2010 11:49:00 PM
מחבר/ת: נמרוד ד

אני יודע שמסדרים הילוכים בחנות אופניים עצמה, אבל לגבי בולמים קדמיים של מותגים כמו רוקשוקס ופוקס היבואן שלהם מטפל.. שאלתי בגלל שאני מניח שאם אני אתן למצמן את הבולם שלי, יקח להם זמן עד שהם ישלחו אותו ליבואן, אבל אני יכול להגיע לבד ליבואן כי זה די קרוב אליי.. תודה בכל אופן


חזרה לפורום