נושא: אהלן תאריך: 7/2/2010 11:53:00 AM
מחבר/ת: גיא מנצור
הסגנון שאני אוהב.. זה מסלולים מאתגרים של שטח הררי עם סלעים, טכני, סינגל חרובית מאוד אהבתי למשל... סינגלים בבן שמן לטעמי. רוכב גם במישור פה בתל אביב בשביל הכושר... קיצר כל דבר עם האופניים נשמע סבבה.כמו כן מבחינת זמינות זה משתנה. בא לך לתת רכיבה קצרה היום?
|