טקסט הודעת פורום
7/2/2010 12:22:00 PM
יריב א
שאלה
נושא:
שאלה
תאריך:
7/2/2010 12:22:00 PM
מחבר/ת:
יריב א
האם כדאי להעביר הילוכים במהלך שימון השרשרת?
חזרה לפורום