טקסט הודעת פורום
7/2/2010 2:05:00 PM
יריב א
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
7/2/2010 2:05:00 PM
מחבר/ת:
יריב א
תודה אחי אבל לא מדובר על רמת ישי, אני רק זוכר שהוא אמר לי שזה בכיוון חנתון...
חזרה לפורום