נושא: בוא נעשה דבר כזה תאריך: 7/2/2010 3:36:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל
על הידית יש בורג אלן, קח מפתח שחרר את הבורג והורד את הידית, קח פלייר ונסה לסובב את פין הברזל שעליו יושבת ידית הפלסטיק.
חזר לעבוד? רק הידית לא תקינה - בקש מכל חנות אופניים שעובדת עם היבואן שיזמינו לך ידית חדשה.
עדיין תקוע, המנגנון הלך - אם האופניים עדיין באחריות שלח את הבולם לטיפול דרך החנות בה רכשתה את האופניים, אם האחריות נגמרה גש לכל חנות אופניים שעובדת עם היבואן ושלח דרכם את הבולם או שפשוט תגש אליו בעצמך, הוא נמצא ברחוב סוקולוב בהרצליה.
|