הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2010 3:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  אין צורך
נושא: אין צורך תאריך: 7/2/2010 3:40:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

שמן על הילוך מסויים והעבר הילוכים לאחר השימון.
השמן כבר יעבור לבד מהשרשרת לגלגלי השיניים (שאגב לא צריכים שמן).


חזרה לפורום