טקסט הודעת פורום
7/2/2010 3:40:00 PM
נתי נתנאל
אין צורך
נושא:
אין צורך
תאריך:
7/2/2010 3:40:00 PM
מחבר/ת:
נתי נתנאל
שמן על הילוך מסויים והעבר הילוכים לאחר השימון.
השמן כבר יעבור לבד מהשרשרת לגלגלי השיניים (שאגב לא צריכים שמן).
חזרה לפורום