נושא: כדורגל ואופניים,מה צריך יותר מזה?! תאריך: 7/4/2010 11:30:00 AM
מחבר/ת: אופיר גיפ
ב´´ה
מעניין מי ישחק בגמר המונדיאל..??
בשבוע הבא ביום ראשון(11.7.10)נצפה במשחק הגמר במסך ענק במרכז האופניים "על דרך בורמה" וכל זה כמובן לאחר מסלול רכיבה מהמםם:):) לפרטים והרשמה לארוע כנסו לאתר:www.asherov.co.il/rochvim
|