הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2010 1:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  חוקית, נכון. (הנה למה...)
נושא: חוקית, נכון. (הנה למה...) תאריך: 7/4/2010 1:40:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כאשר קונים מוצר עם תקופת אחריות, לפעמים עובר זמן רב (גם חודשיים על מוצר עם שנה אחריות, לדוגמה) בין היציאה משערי המפעל לבין המכירה בחנות בפועל.
בנוסף, ליצרן ואחריו ליבואן, אם יש, אין שליטה על המוצר לאחר שיצא משעריו ולכן הוא לא אחראי כלפי הלקוח, אלא החנות המוכרת. לכן החוק קבע כי המוכר הסופי הוא האחראי. מה שקורה בין החנות חזרה דרך הסוכנים ליבואן ועד ליצרן הוא תלוי חוזה.

בכלל, לפעמים יבואן "מחייב" את היצרן על עלות עבודות של תיקון בזמן אחריות. גם, היצרן יכול להתנער מאחריות מעל תקופה מסויימת.


חזרה לפורום