טקסט הודעת פורום
| 7/4/2010 5:06:00 PM |
|
נושא: חנות אופניים תאריך: 7/4/2010 5:06:00 PM
מחבר/ת: yigal farber
שלום לכולם, אני עומד לקנות אופניים. (אופני כניסה). האם יש למישהו /הי נסיון עם החנות "מתגלגלים" הנמצאת בצ.שילת מתחת לרמי לוי ? (ליד מודיעין)
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|