טקסט הודעת פורום
| 7/4/2010 10:46:00 PM |
|
נושא: אופני כניסה תאריך: 7/4/2010 10:46:00 PM
מחבר/ת: שי
היי אני מעונין לרכוש אופנים עד 3000 שח שהמורים לשמש אותי בעיר וגם בשטח שבילים וקצת קפיצות מה כדי לרכוש שיכוח מלא או זנב קשיח השמח לשמוע דגמים ורציתי לדעת עם לשכוח מלא ולזנב קשיח יש אותו יעלות בעיר
|
חזרה לפורום |
|
|