הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2010 11:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אהד כהן עם תוכן  טבור אופן (?)
נושא: טבור אופן (?) תאריך: 7/5/2010 11:34:00 AM
מחבר/ת: אהד כהן

קודם כל, תודה רבה.
הציר שנשבר נמצא במרחק של 150 ק"מ ממני, קצת קשה לצרף כך תמונה :)
מה שנשבר כנראה שהוא טבור האופן, ציר השחרור המהיר (ע"פ הקישור שצירפת) התעקם.
מה שלא הבנתי הוא זה - החלק שנשבר הוא החלק שיושב בתוך הגלגל (לא מחובר אליו), החלק שבתוכו יושב ציר השחרור המהיר. החלק הזה נקרא טבור האופן?
האם אותו אפשר להחליף בלי לבנות את הגלגל מחדש, או שבאמת עדיף לקנות גלגל יד שנייה ולחסוך את הבלאגן?
מקווה שהייתי מובן, תודה
אהד


חזרה לפורום