הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2010 12:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 7/5/2010 12:11:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

לצורך ההבנה, גלגל מורכב מחישוק, חישורים (שפיצים) וטבור אופן (נאבה).
אם צריך להחליף חישוק או נאבה יש לבנות גלגל מחדש - אין מנוס מכך.

לעיתים גם כשצריך להחליף מספר חישורים בגלגל (לדוגמא בגלל שנקרעו) יש לבנות את הגלגל מחדש.

לפי התאור שלך, צריך להחליף את טבור האופן ולכן לדעתי עדיף לך לרכוש גלגל ביד שניה (כדי לחסוך את הכאב ראש והעלות תצא נמוכה יחסית לאלטרנטיבה).
במידה וזה מה שאתה הולך לעשות בסופו של דבר, תוודא שהגלגל שאתה קונה מתאים לאופניים שלך (בלמי דיסק / בלמי חישוק, קידמי / אחורי, וכד´ ). מאחר והשחרור המהיר התעקם, תוודא שאתה מקבל אחד כזה עם הגלגל שאתה קונה.


חזרה לפורום