הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2010 2:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יסלח לנו נמרוד
נושא: יסלח לנו נמרוד תאריך: 7/5/2010 2:41:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

שיכולות להיות לו ידי זהב,
אבל ממש לא מומלץ להשתמש בפלייר במקום חוגה מפלסטיק... שריטות עלולות להיות (ולא חייבים ממש לשחוק את הבורג בכדי להתנער מאחריות) למה לקחת את הסיכון לפני בדיקת אחריות?

מעבר ללא מומלץ להשתמש - לא מומלץ להמליץ על שימוש בפלייר (הוא בערך כלי "ייעודי" לכלום... )


חזרה לפורום