נושא: :rating: עניין האחריות הוא עניין משפטי, לא הגיוני תאריך: 7/5/2010 5:33:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ולאור עלויות התיקונים - לדעתי כל עוד ניתן לקבל תיקון במסגרת אחריות כדאי לנסות לממש אותה - וכל עצה בתחום הזה חייבת לכלול התייחסות משפטית.
כמובן שמרגע שפקעה האחריות (ו/או התייאשנו מלקבל אותה) הכללים משתנים, וצריך ללכת למי שיודע לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר (או במלים אחרות, למקום שבו מקבלים תמורה טובה ביותר לכסף)
|