טקסט הודעת פורום
7/5/2010 6:44:00 PM
שבי א
פלייר
נושא:
פלייר
תאריך:
7/5/2010 6:44:00 PM
מחבר/ת:
שבי א
לפחות יש עוד מישהוא שמבין
בכלי עבודה
פלייר \מפתח שוודי
הם לא כלי עבודה הם כלי עזר
ולא מומלץ לעבוד איתם רק אם
ממש ממש אין ברירה
חזרה לפורום