טקסט הודעת פורום
| 7/6/2010 3:31:00 AM |
|
נושא: התחדשתי!! תאריך: 7/6/2010 3:31:00 AM
מחבר/ת: יהב מלכה
רכשתי אופני שנת 2009 ghost se 6000 ברמה של X9 מהחנות אופני העמק בעפולה ולשמחתי קיבלתי שירות מעולה.
יש למישהו ניסיון עם אופניים אלו? איך החברה בכללי? האם באמת יש 15 שנים אחריות על השלדה? מה כוללת האחריות? תודה מראש יהב
|
חזרה לפורום |
|
|