טקסט הודעת פורום
7/6/2010 9:23:00 AM
ערן ל
מתלבט...29?
נושא:
מתלבט...29?
תאריך:
7/6/2010 9:23:00 AM
מחבר/ת:
ערן ל
מה דעתכם על אופני רכיבה 29 לסגנון רכיבה XC (אנדורו/מרתון)
לרוב בשבילים, כורכר ודרדרת?
האם יש להם יתרון/חסרון לעומת הש"מ?
חזרה לפורום