נושא: המלצה לאופניים תאריך: 7/6/2010 1:38:00 PM
מחבר/ת: יוני בר
שלום, אני רוכב די חדש(3 חודשים) והספקתי לקנות ולמכור את השווין 405 שהיו לי(הבנתי שצריך להשקיע "קצת" יותר) הכיוון שלי הוא לAM אך שיתאימו גם לXC,אני שוקל 91 ו184 כך שהן צריכות להיות עמידות אך קלות אני מוכן להשקיע עד 7500,וקיבלתי הצעה על הPITCH COMP 2010 רכבתי על הפרו המקביל ומאד התחברתי אליהם האם בסכום הזה יש דגמים מענינים נוספים שכדאי לקחת בחשבון וכמו שאמרתי נהנה מסינגלים וקפיצות בסופ"ש אך גם רוכב XC 30-40 ק"מ באמצע השבוע תודה מראש לכל העוזרים
|