הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2010 1:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוני בר עם תוכן  המלצה לאופניים
נושא: המלצה לאופניים תאריך: 7/6/2010 1:38:00 PM
מחבר/ת: יוני בר

שלום,
אני רוכב די חדש(3 חודשים)
והספקתי לקנות ולמכור את השווין 405 שהיו לי(הבנתי שצריך להשקיע "קצת" יותר)
הכיוון שלי הוא לAM אך שיתאימו גם לXC,אני שוקל 91 ו184 כך שהן צריכות להיות עמידות אך קלות
אני מוכן להשקיע עד 7500,וקיבלתי הצעה על הPITCH COMP 2010
רכבתי על הפרו המקביל ומאד התחברתי אליהם
האם בסכום הזה יש דגמים מענינים נוספים שכדאי לקחת בחשבון
וכמו שאמרתי נהנה מסינגלים וקפיצות בסופ"ש
אך גם רוכב XC 30-40 ק"מ באמצע השבוע
תודה מראש לכל העוזרים


חזרה לפורום